Hei, olen Jaska ja kerron tässä blogissa omia kokemuksiani netin treffipalstoilta. Sen jälkeen kun edellinen pitkä suhteeni päättyi pari vuotta sitten, olen kehittynyt taitavaksi seuramieheksi. Suhtauduin netin deittisivustoinin alkuun epäilevästi kuten moni muukin, mutta oman kokemukseni myötä mieleni on muuttunut. Kokeilin useampaakin eri portaalia, ja kaikissa flirttailu on onnistunut ja tuottanut jonkinlaista tulosta. Olen huomannut, että moni mies ei löydä palstoilta seuraa, koska tekee tyypillisiä mokia. Kerron niistä tässä blogissa, ja anna vinkkejä naisen kaatoon.

Yleisiä harhaluuloja on esimerkiksi se, että vain rumat, lihavat tai nörtit etsisivät seuraa internetin kautta. Se ei pidä paikkaansa. Itse olen tavannut nuoria sekä kypsempiä, mutta yhtä kaikki kauniita naisia netissä. Olemme chattailleet, rupatelleet puhelimessa ja tapailleet. Nettideittailu on suurta hupia. En koe olevani juuri tällä hetkellä valmis suhteeseen, vaikka tiedän, että haluan kyllä vielä asettua. Siihen saakka deittailu sopii minulle. Nautin siitä, että pääsen tapaamaan uusia ihmisiä, ja täytyy kyllä myöntää, että kyllähän se pönkittää itsetuntoa, kun naiset kehuvat! Pysykää kuulolla hyvät lukijat, arvokkaita vinkkejä tulossa!